Läkarbesök

 
FREDAG
20150123
Frej & Freja 
GRATTIS
Min läkare, världens bästa :) 
 Dagens citat
 
 
 
Hej där 
I dag är det min dag att gå till min läkare, hon kan mig utan
och innantill. Haft den fördelen att ha samma läkare i 25 år.
Det kallar jag ........  underbart
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Hej hå ... Robin uppe och då är det bara att fixa sin
frukost och sen dra sig undan så man kan äta den
och sen yoga lite.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Allt blir så krångligt när inte jag får min tid på rätt ställe, jag vill
yoga först sen äta ... nu har det blivit lite stressigt på morgonen.
Robin pryar och då är det lite så att han är uppe fem.
 
Men nu är dom i väg och jag kan kolla lite på
nyheter och facebook.
Tar mig ner till Brinken för att fika med sällskap innan läkartiden.
Linus till dagis och jag till läkaren.
 
Vi prata om mitt jobb ... hur mycket jag vill börja jobba och hur mycket jag längtar.
Berätta då lite om mina svimnings attacker på sextonde.
Hon tog blodtryck och sa att jag var väldigt låg.
Jag skall prata med sjukgymnasten så jag får bättre övningar till min nacke som
har fått en fin smäll efter olyckan.
 
Så nu är man klar och är bjuden på lunch hos Camilla, tacos lunch.
Super gott. Man kan äta ihjäl sig på det tror jag.
Tur att magen säger stopp.
 
Så nu är det eftermiddag vi har tittat på en serie om kortväxta i USA.
Dom har adopterat en pojke från Mongoliet.
Så fin serie. Dom är så gulliga.
Hon är 92 cm och han är 122.
 
Nu skall jag hem och fixa middag. Fläskfilé med ris, sås och grönsaker.
Så det är mitt kall just nu.
Efter maten kollar man lite på tv och sen är det kväll.
Jag är så trött bara. 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0