Min dag .... borta

TORSDAG
20150115
 Hjalmar & Helmer
GRATTIS
 Camilla
min underbara dotter.
 Dagens citat
 
 
 
Hej där 
Denna dag blir heller inte som jag planerat. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Sovit klart när man känner att man vaknar :)
Rutinen sitter där när man väl tvingar den på sina sju timmar :)
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Lite kvalitets tid med mig själv :) Den bästa på dagen.
Jag älskar att vara med familjen och barnbarn, vänner och arbetskollegor,
men ..... min stund på morgonen är värd guld :)
 
Tänder ljus, njuter av stillhet och tystnaden, En dusch varmt vatten
rinner över min kropp, den värms upp och det känns som energi kick.
Min höjdpunkt .... frukost.
 
Så min dag är igång och först ut är Haylie, blöjbyte och matning.
Så nu kan jag fixa lite. Innan Camilla skulle ner till centrum träffa jag henne en snabbis.
Hon sa att hon kommer och fikar senare. Så jag och Haylan har en dag med bara oss.
 
Lunchen kommer nu upp och jag skall fixa lite ätbart till bäbis,
hon är inte så mat glad men jag har upptäckt vissa saker som kan vara bra ......
Smör i barnmaten ... det gillar hon.
 
Så nu tar vi en sovstund :).
 
Oj här kommer Camilla och vill ha lite fika :)
jo det är bra, sällskap till fikat är bland de bästa :)
Så efter en kopp kaffe skall jag handla mjölk och Camilla hämtar Linus.
Styr kosan mot Brinken.
 
Linus är så söt mot Haylie ... han sätter sig framför och berättar om hans
bästa program. Han vill att hon kommer och tittar också.
Små Einsteins 
 
 
En go fika med min dotter och lite ditt och datt.
Hem för att fixa middagen som har stått i ugnen halva dagen.
Hoppas köttet blir bra ....
 
Det blir jag och Ari samt Saga vid matbordet, Robin lyser med sin frånvaro.
Det är trist att han inte kommer hem till middagen ... men det får man lära sig att leva med.
Det är lite kvälls rutin med bäbis ,,, ett bad kan ju aldrig vara fel.
 
Hon håller sig vaken till 20,00 tiden men sen är hon trött alla Hugo.
Sov gott fina barn.
 
Tar mig en titt på olika program ... känns underbart att slappa.
Så kvällen börjar här.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0