Morgon stund .......

 
FREDAG
20150130
Gunilla & Gunhild 
GRATTIS
Grattis Linus
2 år i dag
 
 Dagens citat
 
Hej där 
 Hej hopp nu är det fredag och jag börjar 7
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 Min tid ... mitt lugn ... mitt liv
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 
Tänder ljus ser den vajande lågan och funderar ......
Allt är orättvist och jag är lite trött på det nu.
Jag är till lags för alla och vänder mig ut och in för
alla. Vad får jag till baka ett knytnävsslag rätt i ansiktet.
 
Varför just jag ....
Tänk om jag skall ta och bli en bitch .....
Undra hur folk då skulle reagera runt om mig.
Ja ja jag får ställa mig upp igen och bara gå vidare.
 
Nu är jag på väg till jobbet, jag skall minsann göra
mannagrynsgröt och gott kaffe till mina boende.
Det skall bli så bra detta, jag kanske skall se till att få jobba
häcken av mig igen så jag slipper min omgivning ...
HA HA HA HA HA HA
 
Nu skall man kolla in lite semester här och där.
Men fan .... det funkar inte......
Pratar med bästa Johanna Nilsson
som hjälper mig.
 
Men har inte tid att göra det nu.
Så jag fixar det på tisdag :)
Väl hemma skall jag fixa kaffe och får lunch
av gubben.
Vi får besök av en herre  ... liten herre Jack kom över och
skall vara hos oss till 17.30 så där.
Vi skall ju på kalas i dag ... bara föräldrar.
Nästa helg är det barn kalas.
 
Så det är tacos i kväll kaffe och god tårta :)
Men som vanligt är jag så trött så jag faller snart i hopp.
Om jag skall lyckas att inte göra det så
måste jag röra på mig :)
 
Jag far hem vid nio orkar inte mer :) 
Jag lägger mig på stuts när jag kommer hem,
helt slut.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0