Mot Södertälje

 
ONSDAG
20150121
Agnes & Agneta 
GRATTIS
Mitt jobb 
 Dagens citat
 
 
Hej där 
Ja det är redan onsdag så nu är det bara
4 dagar kvar 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Har sovit som en kratta ......
Har inte fått den bra sömn jag ville ha :)
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Upp med tuppen och ser att Robin faktiskt är vaken, bra jobbat.
Nu är det bara att köra på, dom skall iväg vid 0645
då kan jag köra yoga och få
återhämtning.
 
Så min frukost kommer först i dag, det är ju något som sällan sker.
Tänt lit ljus har jag i alla fall. Så min stämning finns på plats.
Hej då killar ta det lugnt så ses vi i kväll.
 
Nu ....  Yoga :)
Så skönt man skall alltid se till att ha sin tid för bara sig själv.
Nu kan dagen rasa utan att jag bryr mig.
Jag fixar i ordning allt för avfärd mot Salem.
 
Så nu är jag här och jag tar en kaffe först och se lämna
Jollan på dagis för att sen dra mot Södertälje.
Det där gick ju galant så vi tar Willys i Weda och handlar
på så där 40 min :)
 
 
Nu skall kassarna hem till Salem och det går också
bra en bit på väg hem upptäcker jag att min
ena vindrutetorkare är konstig igen .....
Jag ser att stålet har gjort ett märke på glaset
FASEN!!!!!
 
Nu tar jag bort torkabladet så det inte gör hål i glaset.
Jag skall fixa det senare.
Tar mig till brinken för en kaffe och sen
hem och fixa för jag skall till jobbet.
 
Det känns bra att komma till jobbet och känna att man får så mycket kärlek :)
Kramar på hög nivå och glada miner när man kommer.
Så skönt.
 
Nu är det APT med hela huset :)
Massa folk blev det inne i personalmatsalen :)
Det är snudd på att vi inte får plats.
 
Elise presenterade sig och Camilla berätta några små saker.
Vi har några tjänster ute för att få in folk.
Så jag hoppas att det är några bra som nappar.
 
Sen gick avd. två och chefen Camilla.
Kvar blev vi på ettan så då var det bara att ha ett
litet extra möte med nya chefen.
Hon verkar bra och jag känner bra vibbar.
Hoppas hon tar tjänsten.
 
Nu åker jag hem och hinner med maten innan gubben och sonen kommer.
Så det är ju bra det, känner att dagen varit lovande och jag längtar till måndagen.
Hoppas jag kan få lite fart på mitt liv nu.
 
 
Maten var god satan ... köttfärslimpa med potatis och brunsås.
Mätt och belåten efter allt undanplockat lägger jag mig på soffan och kollar på
Arrow.
Säsong två klar :)
Nu skall vi invänta säsong tre på netflex.
Det kan ju dröja ......
 
Kvällen är kommen och jag är trött.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0