Möte

 
TISDAG
20150127
 Göte & Göta
GRATTIS
Förintelsens minnes dag
Mitt jobb
Får dagens ros 
 Dagens citat
 
 
Hej där 
Det är bara att stiga upp och förbereda dagen. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Tända ljus, yoga, duscha, frukost
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 
Nu är man färdig för av färd. Mot Midsommarvägen med glädjen bubblande
inombords. Kan inte beskriva min känsla att få vara på mitt arbete igen.
Jag har återigen hittat en plats att utföra mina saker och det känns skönt :)
 
När jag kommer dit var det lite stressigt, saknade lite personal på C sidan ...
Men det löste sig och jag kunde gå tillbaka till D.
Nu hjälper jag till lite som jag kan och sen har vi fika och jag skall snacka med chefen.
 
Det är ett möte om mina utsikter bara hur vi tänker kring min arm och min andra op.
Så det var inget speciellt. Jag tycker bara att jag lägger korten på bordet och tar en dag i taget.
Nu tillbaka till mitt jobb.
 
Fixar en dam så hon får komma och titta på tv och dricka lite.
Jag skall fixa kylskåpet och se till att det är fint.
Det skall komma varor i kväll så det är
bra att kylskåpet är OK då.
 
Så var det då slut för idag och jag får mitt lösen och fixa kopia på läkarintygen till AFA.
Nu skall jag hem ... men ett stopp på Willys ... det är dagens mat som skall fixas.
Så det är ju bra.
 
En kaffe hos Camilla och sen hem.
Ringer Ari så han kan komma ner och hjälpa mig med kassar.
Det blev sex stycken.
 
Plockar in mat varor och  ser till att allt blir som jag vill :)
Kollar lite på datorn ... inga roliga saker direkt.
Oj Jessica ringer ... Hon kommer upp med Jack killen.
Vi kollar lite vad han har blivit duktig, kryper och är med som fasen.
 
Lite fika med Jessica och Ari håller Jack.
Rille kommer också över och tar en snabb kaffe.
Nu går dom hem och jag och Ari tar en lugn och stilla middag.
 
Skall passa Linus en stund :)
Dom skall handla present till killen.
Vi kollar på tv och han busar runt lite.
Vi leker kurragömma.
Han lyckas gömma sig två gånger så jag blev
lite fundersam var är han.
  
Nu kommer mamma och pappa och vi fikar med dopp oj kakor :)
Thomas fixa kaffebrödet :)
Ja nu är det nog time att varva ner ... jag ÄR skit trött.
 
Nu gör jag kväll.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0