Nu är det fredag

 
FREDAG
20150116
Hjalmar & Helmer
GRATTIS
Goa barn att leka med 
 Dagens citat
 
 
Hej där 
Knackellebank ... Vem där??
Fredag
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
En lång och härlig stund för att återhämtningen skall bli så
bra den bara kan .....
Yoga, frukost då är dagen igång. Duschen får vänta.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 
Kan sitta en och en halv timme och bara kolla runt och göra ingenting.
Bäbis sover så det är inte så brått med hennes saker.
Jag kollar runt på FB och sen lite nyheter.
Man skall vara uppdaterad det kan ju vara bra.
Sitter med Haylie och funderar hur min dag kommer att vara i dag ???
Vi får trevligt sällskap då Camilla kommer från provtagningen :)
Vi fikar :) och hon fixar lunch.
 
Dagen rulla på och det är lugnt och skönt.
Nu börjar telefoner ringa och människor kommer.
Ari och Amanda kommer och även Saga.
Jag och Amanda åker och hämtar Linus.
 
Nu skall vi ha röj hemma, men det blir bara lite soft, 
Camilla åker med Thomas och handlar medans jag har Linus och Haylie,
vi leker och barnen skrattar gott.
 
Ari fixar middagen och vi äter, Linus får stå och äta i tv-rummet,
han kan lära sig att sitta vid bordet nästa gång.
Haylie äter och tappar massor.
Men hon är i alla fal med.
 
Nu skall Linus hem och vi har en lugn kväll, Amanda har bosatt sig
vid datorn och spela spel. Och jag fixar Haylie så hon kan somna sen när hon känner sig färdig.
 
Nu är det bara skönt och lugnt, jag kollar tv och
sover lite, kollar mer tv för att sen fösa Amanda i säng.
 
Kväll.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0