Nu är man taxi :)

 
FREDAG
20150109
Gunnar & Gunder 
GRATTIS
Dagerns hjälpande hand :) 
 Dagens citat
 
Hej där 
Vi kan inte ha det så här ... jag måste få tillbaka min energi. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Ingen sov morgon inte, jag har en sak att stå i dag,
Salem - Södertälje tur och retur.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Morgon ... duscha , tända ljus och lite yoga.
Återhämtning som det skall och jag bli full av energi.
Frukost god som attan och vad mer kan man få ut av dagen??
 
Jag upptäckte att gårdagens text blev utan illustrerade bilder.
Men det går ju bra det också. Nu skall jag försöka komma ihåg att stoppa in dom.
Klockan ticka vidare och jag var på G att åka mot Salem, Robin vill
ha lift ner till centrum, han är lite lat och orkar inte gå
Jag kom sent iväg och känner mig superstressad. Har ingen som helst lust att stressa.
Nu blev det så i alla fall, nå ja kom till Salem så där runt 7.50 så vist hinner vi lämna
Jolin på dagis innan vi andra drar till Södertälje.
 
Det är lite trafik så det går smidigt och vi kommer till BUP innan vi skall vara där.
som jag har räknat med. Nu är det bara att vänta i en timme och sen är det väl bara att fara hem.
Allt går bra så vi åker hemåt vid 9.40.
När vi kommer och skall köra över bron var en snut bil där och han
titta på min bil, det tog ett tag innan han såg mina gula fina skyltar.
Men dom sitter där och när han kollat upp dom fortsatte han med sina sysslor.
 
Nu skall jag till Brinken och plocka upp Camilla och Linus.
Dom skall till läkaren, och Camilla skall lämna prover ....
och dom ligger hemma, så jag fick fara dit och hämta dom.
Nu är det bara att göra det jag har planerat på eftermiddagen,
 
Men jag är så trött så jag lägger mig på soffan och sover i stället.
Det är inte klokt vad trött jag är. Jag känner att all energi har läckt ut så jag har inget kvar.
Nu skal jag bara ta mig hem och försöka äta lite.
 
Jag får två svimningsanfall, det är skit äckligt.
Jag måste lägga mig i sängen och slappna av så jag återfår styrkan.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0