Ny spännande veka

 
MÅNDAG
20150112
Frideborg & Fridolf 
GRATTIS
 Starten av Matsrace.
 Dagens citat
 
 
Hej där 
Ny vecka ..... nedräkning för mig :)
14 dagar :) kvar 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Var lite seg i dag, vill inte riktigt vakna till liv.
Men som alltid går man upp.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Duschen som den skall, frukost sen och lite yoga.
Tända ljus i mitt hus och lugnet ligger där.
 
Lite koll på nätet på nyheter och FB.
Det är inte så mycket man kan tycka är fantastiskt.
Men så är det. Jag har börjat min dag och då är det bara att köra på.
 
Jag skall försöka komma till Skärholmen denna vecka ....
jag har lite tajt schema så jag hoppas det går bra.
Nu är det kaffe i alla fall.
 
Det blev Brinken, Salem jag och Camilla hamna här på
gofika med Nea och Jimmie. Så trevligt, vi passa på att luncha i Salem.
Dom har god thai mat där :) Nu tillbaka till Brinken.
Det blev ingen Skärholmen i dag :( .
 
Hämta Linus på nyckelpigan. Han är glad som en lite lärka.
Han gillar att åka bil med sin mormor han.
Det är Jolin och Linus som mest vill åka med mig.
Haylie gillar inte att åka bil, hon verkar bli trött i ryggen.
 
Och vi skall inte tala om vad Nea säger :) ......
Nå väl min dag blir nog bra till slut.
Hem och fixa mat varmkorv och mos,
det var inte i går vill jag lova.
 
Och inte hinner jag smaka den heller, min kompis Eva ringer och är i Tullinge.
Så jag tar mig en sväng dit. Vi delar på lite Sussi och det smakar bra.
Hon skall på ett möte och jag far då hem.
 
Jag känner mig så slö i kroppen. Undra vad jag har gjort.
Men det går säkert över. Om inte så går det över när man kastar in handduken.
Lite TV och lite när surf.
 
Nu gör jag kväll.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0