Ny vecka

 
MÅNDAG
20150119
 Henrik
GRATTIS
Min fina dag med mina fina familjemedlemmar  
 Dagens citat
 
 
Hej där 
I dag är det Robins första dag på praktik jobbet :) 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Jag var uppe och såg till att min son kom upp.
Kan vara besvärligt första dagen :)
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Återhämtning och yoga en sådan bra kombination.
 Jag har hittat min morgonrutin det kan dock bli lite jobbigt med
tiden när jag går upp 100%.
Hinna med yogan 30 min och äta och duscha.....
Ja det gälle att hitta en rätt timing.
 
Jag tar mig ner till Brinken på en kaffe och sen far jag i väg med Linus.
Linus är lite ledsen när jag skall lämna men jag vet att det går över sedan.
 Nu är jag uppe på VC Storvreten skall träffa Josefin.
 
Det blir ett bra samtal och jag har mina oros moment att diskutera.
Men vi kommer på lösningar. Så nu tar jag min lilla bil
och far till Salem .... Nea är lite upprörd.
 
Ett litet socialt umgänge med henne och håller med henne om problemet.
Det är inte sant hur det kan bli stökigt. Men vi hoppas på den bästa lösningen.
Om det nu finns någon.
 
Nu måste jag hem och försöka få ihop saker hemma.
Det kan vara illa nog kan jag tycka.
Klockan har rusat i dag och det känns lite kort om tid.
Jag har lovat Linus att plocka upp honom och det måste man hålla.
Det är skönt med kvalitetstid med barnbarn, inga föräldrar som lägger sig i vad jag gör.
Det är så viktigt för mig.
 
Vi (jag och Ari) är bjudna på vuxen middag hos Camilla i kväll
så jag tar mig hem och fixar middagen till barnen hemma. Vilket dom skall klara av själva.
Vi skall vara på Brinken 18 så vi börjar rulla vid ... 17.40.
 
Maten är klar och det doftar smarrigt.
Pastagratäng med en smak av gudomligmatlagning.
Man blir mätt alla Hugo som vanligt och jäser lite, en kopp kaffe och allt blir så perfekt.
 
Hem och kolla om Robin orkar med ett avsnitt :)
Jo då vi kan kolla, tre blev det.
Nu är han trött och i morgon skall det bara bli ett.
 
Nu kan jag göra kväll :) 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0