Och vad händer i dag???

 
ONSDAG
20150128
 Karl & Karla
GRATTIS
Kungens namnsdag
 Linus
Lycka till på operationen i dag
 
 Dagens citat
 
 
Hej där 
En ledig dag .... eller hur :) 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Jag sover ... och sover.
Men plötsligt kommer en raket flygande och jag vaknar med en stuts ur sängen.
Något ÄR fel ... ut i köket och springer på min son ....
OK sovit på söta örat :)
k  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Arg som tusen bin far han i väg han är så arg att jag får jobbigt att
finna ro för min yoga. Jag tänder ljus ... och känner att det smyger sig på.
Lugnt och skönt.
Pang !!!!!!!
 
Lampor tänds i köket i hallen det är strålkastare överallt.
Saga ser så dåligt att hon måste ha ljust så mycket det går.
Hon fixar frukost tar in det i sitt rum ...
Alla lampor är fortfarande tända.
 
Jag reser mig släcker och sätter mig till ro.....
Andas känner ur energin kommer tillbaka till mig.
30 min med skön yoga och återhämtning.
Klar när Saga kommer igen ... på med lampor helst hela huset.
 
Lite kaffe på detta :) Fixa vattnet som skall drickas under dagen.
Två flaskor går åt. Det är lagom för mig tror jag.
Känns bra i alla fall.
 
Har inte gjort ett dugg nu under dagen ... fixa lite lunch promenera med Wilma.
Sen kolla om jag verkligen orkar gå ut och handla ...
Nä tror inte det.
 
Camilla ringer och frågar om jag vill med till IKEA ...
Ja det kan ja ju ...
Vad kan hända där???? Jag handlar något onödigt :)
 
Fixa två nya kaffe glas, jag hade 6 st. två gick
sönder så nu hart jag sex igen.
Lite presenter till Linus, ritblock och gardiner till hans nya rum.
Han skall få en stjärnhimmel också.
En lampa med små lampor som lyser upp taket.
 
Men nu är man hemma och jag skall fixa maten.
Korv med älg makaroner.
Så är det lite TV kan jag tänka mig.
 
Kvällen rullar in och jag är inte topp trim.
Har haft lite ont på fel ställe och det tog tid innan medicinen hjälpte.
Nu tittar jag på tv och det är lugnt.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0