Oj nu är det söndag ....

 
SÖNDAG
20150125
 Paul & Pål
GRATTIS
Pulka dag med
tre stycken barnbarn 
 Dagens citat
 
 
Hej där 
En dag full med funderingar. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Sovmorgon :)
Ja det blev dt 07.20 pip :)
Men jag fick in sju timmar precis :)
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Ja det är söndag och jag skall inte göra något speciellt
utöver att leka med barnbarn efter lunch.
 
Morgonen börjar med yoga och en frukost sen kaffe så klart.
Jag känner mig uppåt och hoppas mycket av denna dag.
Nu skall jag invänta ett par småttingar.
 
Fixar lite lunch och sen är det bara att plocka upp barn utanför.
Sonen och sonhustrun kommer med Jolin och Haylie.
Föräldrarna skall leta tumlare så det kan inte vara
kul att hänga med på.
 
Vi drar ner till Brinken så Linus också kan komma med ut.
Vi inväntar Thomas som är och spelar badminton.
Så nu skall vi ut.
 
Åker i en härlig backe med ett redigt svung i.
Tiden går så fort och när vi kommer in är klockan 15.30 ....
Vad tog dagen vägen.
 
Jag tar två barn och far hem.
Skall fixa med middagen, Ari skulle börja så det blir inte så sent.
Kommer hem och upptäcker att gubben han ligger och sover som vanligt.
Ingen mat var på börjad och allt blev så stressigt.
 
Så köttbullar och makaroner får duga i dag.
Lätt mat att fixa och det passar barnen.
Så Jolin äter bra medans Haylie mest leker lite.
 
Nu kommer föräldrarna så då är det hej då .
Barnen åker hem, och jag skall bada.
Gag gör kväll och kommer till ro
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0