SKalas + middag :)

 
SÖNDAG
20150104
 Rut
Grattis
 Grattis Eva.
Hoppas din dag blev bra och att du fick massa besök.
 Dagens citat
 
Hej där 
I dag blir det mys på hög nivå :)
Kalas och middag 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Morgonstund är viktigt för mig och jag tar ett par minuter.
Tänder ett ljus och yoga med fullständig återhämtning.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Det är lite lugnt för mig tills Haylie vaknar och vill komma upp.
Hon är en skön gobit denna lilla tjej.
Jag har ju ätit min frukost så nu är det bara full koll på gumman.
 
(bad time från i går )
Hon är dock lite seg och verkar trött.
Jag har tvättstugan 10 så jag tror att jag kollar om hon vill vila med UKKI.
Det går ju bra då kan jag förbereda min tvätt och ta en kaffe.
 
Ner till tvättas .... Jag och Robin tvättar tillsammans,
Det är jag som skall hänga innan jag lämnar över till Robin.
Saga tvättar också.
 
Men jag skall lämna godingen till Salem och föräldrarna.
Köpa en blomma och kort till Eva som fyller år i dag.
Vi kör mot Gladö.
 
Väl på Gladö blev det kaffe och bullar och tårta.
Så smarrigt och så gott.
Var där ett par timmar innan vi, jag och Ari, åkte till Södertälje för
en middag med min kära bror och hans fina fru.
Vilken trevlig tillställning det blev.
 
Alltid lika trevligt att vara där, synd att det blir så sällan.
Nu är vi på G hem och jag är en smula trött.
Nu gör jag natt.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0