städa :(

 
LÖRDAG
20150124
 Erika
GRATTIS
Inget särskilt i dag
en dagens ros till alla 
 Dagens citat
Hej där 
 Det är en lördag och jag har bara en uppgift i dag :)
Tvätta.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
En stund för meditation efter duschen är alltid bra.
Ett återhämtande som gör mig glad och fylld med energi,
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Så nu har jag startat min dag och hejsan här kommer min man upp.
Han kollar på fil på sin dator medans jag kollar på facbook.
Nu är det ju bara att fortsätta min dag som vi har satt upp den.
 
En kort sväng till Brinken för att lämna lite där borta.
Har en dag att spendera hemma.
Inget annat planerat här inte.
 
Förberedelse på tvätt i dag skall plocka ner allt och sen fylla på
tvättmedel och sköljmedel. Leta rätt på alla galgar och annat som skall med ner.
Detta är sånt där roligt som kallas "ont måste".
 
Det var som sjutton .... jag är klar i tvätten :)
Nu är det bara maten som skall in i kroppens system.
De hela sluta med att jag och Ari åt själva .
Saga skulle på middag i Tullinge
och Robin försvann med Tana.
 
Ja det var ju tråkigt, men nu finns det lunch tills i morgon till mig i alla fall.
Jag skall vara barn vakt till Linus, hans föräldrar skall på bio :)
Så jag åker dit och dom badar så jag ätter mig soffan och kollar på pippi.
 
Barnkanalen kör pippi det var roligt tycker jag.
Hon är en härlig tjej med skin på näsan.
Linus är lite liten för att gilla henne, det är ju Joline också men
hon gillar pippi.
 
Linus var vaken ett tag ... han har ju varit ute och åkt pulka så han var lite trött.
Vi kolla lite tv och sen somna vi båda två.
Han låg på mitt bröst och sov så sött.
Jag bar upp honom till sin säng och det blev så bra.
 
Jag kolla tv och herrskapet kom hem runt 23 tiden.
Jag tittade då på CSI Miami
Gillar den serien.
 
åker hem tar en kaffe och skall sova snart.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0