Tadläkaren

 
TORSDAG
20150122
 Vincent & Victor
GRATTIS
( Min fina nässla )
 Min tandläkare
Peter
( ja han är bra, fast han gjorde mig illa )
 Dagens citat
 
 
 
( Bilden tagen i dag 06.15 på min gata )
Hej där 
 En dag som jag våndas för .....
Jag skall till tandläkaren....
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
När man vaknar tregånger och väcker gubben för man tror att han försovit sig :)
Då är man as trött sen när man väl skall upp.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Huset fullt med människor ... det är jobbigt för mig att inte få min tid först.
Det är bara att fixa frukost och njuta av den.
Gubben blir själv på jobbet ett tag tills Robin kommer han har tandläkare
8 på morgonen.
 
Nu är det lite min tid när Robin kollar tv och Saga fixar sig i sitt rum.
Jag kan ha en kort andnings yoga och meditera.
Tänder ljus och får upp stämning.
 
Så nu är min dag fullbordad.
Jag börjar med Kaffe ... ja jag är lätt beroende av kaffe.
Har så varit en lång tid.
Tanten har några år på nacken och jag starta med kaffe som 12 åring.
Är inte den sundaste drycken att dricka ... men jag älskar den.
 
Jag fick besök i dag av Camilla, en fika på förmiddagen är ju inte så
dumt och när man då får sällskap är det alltid extra gott.
Jag skall fixa lunchen till mig ...för sen kan jag väl inte äta.
 
Nu skall jag bar invänta tiden att promenera ner till tandläkaren ... usch !!!
Jag tar och ber på vägen ner så det inte gör så ont efteråt :)
 Ja och gissa om jag hade ont när bedövningen släppte :)
Fan 60 Alvedon och 140 Ipren senare så kunde jag
somna vilket inte vad så skoj.
 
Vakna till för ett par timmar för att äta och kolla nätet och ta en Alvedon till.
Nu skiter jag i detta och tar min natt sömn :) 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0