Till jobbet :)

 
MÅNDAG
20150126
 Bodil & Boel
GRATTIS
JOBBA 
 Dagens citat
 
Hej där 
 En viktig dag för mig, en glädjens dag.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Pirrigt är det men man måste i alla fall försöka komma igång med dagen.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Min yoga tid är här och jag kan utföra den med glans.
Duschen före frukost.
Nu är det min dag som är startad, kollar runt lite på nätet.
Och känner mig så taggat att få komma och jobba.
 
Nu skall man ta sig ner till bilen och få åka med den till jobbet.
Hurra vad jag är glad.
Skall kolla igenom datorn och GP men har ingen lösen.
Tiden går snabbt och vi har nie fikat och sen är det bara lite till
innan jag slutar. 
Det är med Mirie jag jobbar och jag hjälper henne med liten
dusch och en annan på klädning. 
 
Nu far jag på lunch till Camilla det är alltid lika trevligt.
Passa Linus medan hon var till läkaren.
Det är skoj han lär sig massor och han bubblar på som fasen nu.
Ibland är det ett lexikon att ta till men jag förstår honom bra.
 
Nå ja hem ... fan jag missa mjölken.
Iväg till affären handla mjölk.
 
Så i dag blev det potatisburgare ......
Utan sylt jag glömde den när jag var till affären .....
Skit och pannkaka.
 
Det var en jobbig dag för jag däcka klockan sex.
Mindre bra då jag förmodligen kommer att vakna tidigt.
Skulle titta på tv men somna direkt.
Gubben kom och tog in mig i sängen, jag somna om trött
  ja det kan man lugnt säga.
 
Världens kortaste dag :)
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0