Tränings start

 
TISDAG
20150120
 Fabian & Sebastian
GRATTIS
Gymmet :) 
 Dagens citat
 
 
Hej där 
 Starar min träning på gymmet igen, skall nog bli bra de :)
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Nu har sju timmars sömn gjort sin verkan ... Pling
så är man vaken.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Tända ljus, yoga, återhämtning.
Underbar start på dagen.
Tar min frukost i lugnas ro .....
Min son Robin och gubben åker nu iväg till jobbet.
Dom har en liten resväg till Liljeholmen.
 
 Har packat min träningsväska och skall straxt åka ner till
Camilla för att sen åka till gymmet.
Här kör man lite på diverse maskiner och blir lagom
svettig. Har vi tur kommer vi att köra lite i kväll också.
 
Kör hem Camilla som får besök i dag och väl hemma fixar
jag en nyttig och god lunch till lilla mig.
Jag känner en liten ny start med gymmet och allt.
Nu skall jag försöka hålla i det i år.
 
Klockan går lite för fort när man har lite mycket att stå i.
Jag har ju lovat lill killen att plocka upp honom
så då var det dags att ta sig till nyckelpigan.
Och Linus gillar att åka min bumblebee .
 
Skall fixa middag i dag ..... De blir fiskpinnar med ris och grönsaker.
Det är gott, det är en maträtt man äter väldigt sällan.
Det är nyttigt och billigt .... :)
Blir man inte extra smart av fisk????
 
Nå ja vi skall väl göra färdigt för kvällen och jag skall mara vila en stund :)
Den här kroppen är helt slut :)
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0