Vardag

ONSDAG
20150107
August & Augusta 
GRATTIS
Min dag 
 Dagens citat
Hej där 
Oh nu har vardagen infinit sig och det kan kännas skönt :)
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Var på G upp 04.15 men kände att det var alldeles för tidigt.
Så jag tvingade mig att somna om vilket fungerar bra nu med nya medicinen.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Så nu är det ju lite bättre tid. Man skall inte upp
i ottan om man inte behöver. Jag skall ta det piano och inte
stressa på dagen, den kommer nog på sin plats under dagen ändå.
 
Duschen klar, yoga och återhämtning klar, ljus tända, ja så klart.
Då är det bara frukosten.
 
Min dag kan lite lätt dra i gång. Jag planerar lite löst och ser till
att det är lugnt och fint under hela dagen.
Fika på Brinken med Susanne i dag, plockar upp henne runt lunch.
 
Det kommer bli fint med gofika då :)
Jag bestämmer mig för att köra Susanne till Huddinge eftersom
jag skall till jobbet med ett papper.
Men lite efter korsningen vid flagg plan blev jag stoppad av tre polisen.
Tre st. En tjej och två killar. Jag blev lite förvirrad för vi hade just sagt att
jag inte blivit stoppad av polisen. Vad ville dom mid???
 
Polisen frågade om jag viste varför jag blev stoppad :)
Nä det vet jag inte sa jag. Han berättar då att jag inga skyltar
på bilen har. Nr, plåtarna är borta, båda två!!
 
 Alltså vilken dag. jag var en smula upprörd, vi fick åka till flempans polisstation.
Där träffade jag en lite seg polis. Men han var bättre
när jag fix mina plåtar av honom.
 
Det var lite jobbigt när vi börja. Nu gick allt så smidigt att det bara flöt
Men jag blir så less på folk som drar loss  plåtar för folk.
Arg som ett bi är jag.
 
Så nu har jag även snackat med Ari, det blev inte så bra all detta.
Men dagen rullar på sp mer kaffe till publiken. Nä det är
på plats att ta dig till kojan för lite sömn .
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0