12 timmar på jobbet !!

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
LÖRDAG
20150704
Ulrika & Ulla 
GRATTIS 
Jag
För jag sliter häcken av mig. 
 
 Dagens citat
 
 Bildresultat för citat om vänskap
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Det är nog time att kliva upp och fixa sig.
Duschen, kläderna, frukosten.
Så nu har jag lite tid som jag kan ägna mig åt lite nyheter.
 Bildresultat för omvårdnad
Iväg till jobbet .. här har jag nu Nega som jobbar med mig.
En kille med rätt inställning till vård yrket.
Skit kul.
Bildresultat för äldreomvårdnad 
Vid tolv kommer Kadija ... hon jobbar Jätte bra med mig.
Fasen dagen har ju gott så bra, har varit seg och så men det går ju.
Nu är jag hemma och tänker inte bli långradig här.
Det kommer bättre dagar för det sen.
Bildresultat för trött 
Tar ett farväl och kastar mig raklång i min säng.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0