Bemaning

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TISDAG
20150630
 Elof & Leif
 GRATTIS 
Till min familj 
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om vänskap 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Bildresultat för yrvaken 
Hoppa upp som en katapult.... min klocka stod fel.
Vem har ändrat den????
Men som tur är var det bara 20 minuter.
Men min morgon blev väl stressad.
 
Så dusch och sen frukost
fixa i ordning allt och så ut i bilen.
Nu är jag på jobbet och klockan är snart sju.
 Bildresultat för bemanning
Jag skall höra med alla att det fungerar och att alla kommer.
Så nu är det bra. Då ringer min lur.....
Oj då vem där ok sjuk ja det är ju tragiskt. Krya på dig.
 
Då skall jag ha in någon på tre pass.
Se här ja Dilan tar två :) ja då var det bara i kväll.
Och det fixa jag också.
 Bildresultat för renskavsgryta
Nu skall det bara hålla sig på plats.
Lunchen närmar sig. Vi tar det väldigt lugnt i dag ingen som har det
bråttom och minst av alla jag.
 
Matilda kommer va kul det var ju ett tag sen.
Och här är vi nu..... Det blir ju bra till slut.
Jag jobbar med Matilda i morgon.
Bildresultat för skriva en notis 
Snart slut för i dag har bara skrivit en lite notis till ACP.
Vi kommer ju att ses i morgon klockan sju men i alla fall.
Det var lite frukt utdelning och lite annat smått och gott.
 
Nu drar jag hem till min borg och kommer att ha det så bra som det bara går.
Och det är ju bra bara de. Blir lite frustrerad på Juhani, han är så dryg så jag dör nästan.
Och nu skall han ut, skiter i de mesta och orkar inte något.
Inte så kul.
 
Men jag slipper fixa middag i dag i alla fall.
 Det blev pasta ca bonare ...super gott.
Och att sitta ute är ju inte fy skam.
Tack för en god middag
 
Så nu hem och fixa sig för sängen. 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0