En kort dag

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TORSDAG
20150723
Emma & Emmy 
GRATTIS 
 Mina fina
Barnbarn
 
 Dagens citat
Bildresultat för citat om kärlek 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Bildresultat för upp ur sängen
 Ny dag när vecka klockan ringer.
Jag fatta först inte att det var min ..... är lite seg i dag.
Men det är bara att hoppa ur bingen, som för övrigt är varm och go.
Fram med ätbara saker och in i duschen på två ½ sekund.
Fixa frukost och sen äta den. Njuta några minuter och kolla FB.
 Bildresultat för luft i däck
Då skall jag iväg ..... och ner till macken och fixa luft i däcket.
Mot jobbet, via Tullinge och Flemingsberg sen via
gamla Tullingevägen ner till Midsommarvägen.
Häpp nu är jag framme.
 Bildresultat för tidig morgon
Och trot eller ej men jag kommer till jobbet 7.00 och det var ju himla förtidigt :)
Men vad gör det .-.. jag kan ju lika bra starta med en dusch....
Och sen är det medicin dags.
Bildresultat för bra dag 
Vi har en bra dag och allt flyter så bra och jag känner mig nyttig.
Bra jobb och det är vad man skall känna när man går hem.
Lunchen kommer med soppa och pannkakor.
Eller "pappkakor" som Linus säger.
 
Skall sluta 14 med det blir ju inte så ... 14.20 då kan jag gå från jobbet.
Ja ibland tar det bara mer tid. Jag far nu till macken i Tumba och pumpar i luft.
Mot Salem för att plocka upp min lilla skrutt, Joline.
 
En kaffe lite snack och sen far vi hem.
Jag har i dag frångått mina principer och köpt cigg till
min son!! Inte bra och det är fan sista gången.
Han får nog ta sitt arsel och köpa själv.
 
En fika till denna gång nere på Brinken. Lite lek och skratt på barnen.
Jag var kvar med Linus och Joline medans Camilla och Thomas for
och handla. Det var en rolig stund.....barnen lekte och hade skit skoj.
Bildresultat för köttbullar 
Jag fixa lite middag där och det vart makisar och köttbullar.
Sån mat som bara barn gillar ... :)
Jo det var ju populärt... Linus åt sju och Jolin åt fem.
 Bildresultat för bil däck
Nu kommer herrskapet hem och jag skall fara hem efter en kopp kaffe.
Vi kollar bilen och däcket ... Thomas köper ett däck åt sin fattiga svärmor :)
Tack det är snällt, jag tycker det är slitet att åka till macken två gånger per dag för att fixa luft.
Nu slipper jag det.
 
Hemma hittar jag en sovande gubbe och vi skulle vara så tysta.
Men han vakna av att jag fäller upp resesängen till Joline.
Hon pratar lite med Ukki.
 
Nu är det time för mig att säga
slut i rutan.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0