Full fart ....

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
ONSDAG
20150708
 Kjell
GRATTIS 
Fina kollegor på jobbet 
 
 Dagens citat
 
 Bildresultat för citat om kärlek
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för glad
Mitt liv ser rätt bra ut och det rullar på, det kommer törnar och det kommer snurror.
Men om det hela tiden går på räls är det ju urtråkigt. Det måste uppstå saker.
Men ibland när det händer så känns det fördjävligt.
Så då är det OK att det finns törnar och snurror
Eller????
 
Min dag är i gång med det vanliga inrutade och tråkiga språnget ....
Vakna, duscha, kläder. frukost och koll på nätet.
Undra om jag skall kolla på Tv:n istället :)
 
Har ett läkarbesök innan jobbet
Så lite kaffe på det innan då.
 
Regnet det kommer nu mer och mer, det visste jag jö ....
Så bilen till vårdcentralen. Så väntan blev 15 min
helt OK, hinner bläddra i ett nr av
"Vi föräldrar".
Bildresultat för a4 papper 
Jag fick en A4 med 41 saker jag skall tänka på så jag behåller lugnet.
41 saker;
några av punkterna:
Låt telefonen ringa utan att svara, Lunchpromenad, Ät i minst 30 minuter,
Gör bara en sak i taget, Tänk på att inte trumma med fingrar eller vicka på fötter,
Kör en annan väg till / från jobbet.
 Bildresultat för växla
Hoppas jag nu kan fixa detta. Lite annat som jag bör få in i min vardag;
Notera stressen  känn stress impulsen ´, stanna kvar ... andas,
långsamt beteende. Så med andra ord växla ner lite.
 
 Bildresultat för thaj soppa
Nu är det hem och fixa lunchen, lite kina soppa.
Starkt rensar lite i näsa och sväljet.
Så går tiden och jag bör rulla mot jobbet.
Bildresultat för diskutera 
Väl där pratar lite med ACP och Maria, SSK Catarina
kommer också in lite så det blev kul.
Jag beställer resa hem och in till våra gäster.
Och vi tittar över lite på en mall för vilka rum som gästerna kommer
att komma in i. Lite pusslande och meckande.
Så nu är det redan fika och det blir allt så roligt när tiden rullar iväg.
Nu går dagen hem och jag jobbar med en manlig kollega.
Kvällen går så bra och jag går till rum 18
i sakta mak.
 
Nu är klockan redan 19.30 så då är det bara 30 min kvar. fan vad bra.....
Nu är det dags att köra hem. Jag kommer hem till en gubbe som sover för natten på soffan.
Hatar detta.
 
Nu skall jag falla ner i en säng
 
 
 
 
 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0