Helg jobb startar nu :)

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
FREDAG
20150703
 Aurora
GRATTIS 
 SOLEN
 
 Dagens citat
 
 Bildresultat för citat om vänskap
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 Bildresultat för räls
Min dag är redan så inrutad att jag fan kan gå i sömnen och göra det jag skall.
Jag går automatiskt in i duschrummet, tar en dusch,
ut i köket fixar kaffe, och plockar fram frukost.
Sätter mig och kollar vad som händer i stora världen.
Min morgonstund ....
Bildresultat för har ett öga på allt 
Så kollar jag på FB, vad mina grisar har för sig,
 Camilla, Juhani, Nea, Ellie, Annelie, Daniel, Rickard, Jerry och gubben.
Bildresultat för hjärtan
Min fina familj <3
Bildresultat för vänner 
Sen har jag underbara kompisar och kollegor som man skall hålla ett öga på :)
Så min morgon tar en timme så där.
Nu är det så att jag har tvätt med sonen i dag
Bildresultat för omvårdnad 
Lunch på Brinken innan jobbet klockan 12.00
Nu bär det i väg mot Västergården  och ett kvälls pass.
Vem jag skall jobba med ... det vet jag när jag kommer dit och kollar schemat.
Bildresultat för rotmos med fläsk korv 
Så lunch för mina boende, rotmos med fläsk korv.
Det ser så gott ut. Tror att det är en normal kost för våra gamla.
Det känner dom igen.
 
Det rullar på och det blir lite pil kastning och ute vistelse och middag på balkongen.
Kvällen flyter på så bra att det inte är klokt, vi får ju allt att vara som det skall bara så där.
Bra kväll och jag slutar nio.
 
Här kommer natten. tre boende uppe i dag så det kan vara bra för natten.
Jag tar min bil och åker hem, en smula seg och trött.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0