Helgen står nu här.

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
FREDAG
20150709
 André & Andrea
GRATTIS 
 Juhani
En fin bukett till en fin kille.
 
 Dagens citat
Bildresultat för citat om vänskap på svenska 
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Och då ringer min väckaklocka.
Stiger upp, in i duschen, kläder på, frukost i magen och min dag är nu.
Mot jobbet och det är ju skönt.
Bildresultat för kollegor 
Det är jag och Matilda i dag .....
Och det funkar så bra ... hon har en kort dag.
Vi blev klara och dagen fortsätter som den skall.
Jag har lite SOL snack med några kollegor och det är bra.
 Bildresultat för blommor
Nu kommer lunchen och Jill kommer på besök ....Va kul att se henne.
Gumman krya på dig :) . Kvälls personalen kommer in och vi har en bra
dag med lite av varje. Gästerna skall roas och det är det vi gör.
Dagen rinner till slut till den delen då jag skall gå hem ....
 Bildresultat för bussarong
Först glömmer jag ta min tvätt .... till avdelningen igen.
Sen hade min hjärna fått en liten minnes förlust.
När jag kom på parkeringen hemma ringer kollegan och
frågar om min kod, jag har glömt att lämna avd. telefonen :)
Allt fixa sig :).
Bildresultat för stek, ris, bea och grönsaker 
Så nu är det ju så att jag skall ha en skön kväll och bara slappa.
Juhani fixar middagen stek, ris, bea och grönsaker.
Så det var en trevlig familjemiddag .
Det är så skönt att sitta här vid matbordet och bara snacka.
 Bildresultat för trött
Men som vanligt med sonen har han lite annat att göra
så han drar i väg ut :) . Det är bara jag och gubben hemma.
Och jag får en konstig känsla....... så där dö.
Jag skall bara vila lite....
 
Pang ....borta.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0