Ja då är det en ny vecka

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
MÅNDAG
20150727
Martin 
GRATTIS 
 Dagen till äran.
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om kärlek
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Bildresultat för ljus
En skön morgon utan väckaklockan och jag vaknar vid 06.15....
 Tänk var det är mysigt att inte behöva vakna av klockan även
om du skall till jobbet :)
Kvällspass :)
Nå väl duschen, frukost ock lite planering på ...
shopping ... mat och sånt är på listan att göra i dag .
Så min hjälp breda skall veckas och sen är det bara att
åka :)
Bildresultat för postpaket 
Allt gick bra tills jag åkte hem istället för att hämta paketet i Tumba.....
Jag glömde helt bort det så idiotiskt. Får allt hämta det i morgon.
Men det går inte.... skall ju till Salem 15.30.....
Skit på onsdag då.
 
lämna hem varor och sonen. Jag och Camilla (som dök upp vid Willys) fortsatte
hem till henne på en snabb fika innan jobbet. Kommer dit och
upptäcker att det finns ledig tid för massage.
 Hurra ... det vill jag ha. 15.30.
 Bildresultat för rapportering
Men först lite koll på dagen och kvällen.
Jag får lite info av Maria. Och allt har gott galant som det bör.
En miss till färdtjänst bara, dom uppfatta inte gatunamnet :)
Om man nu säger typ Midsommarvägen Huddinge så kan det bara vara en
väg .... eller????  Dom är lätt hjärndöda på färdtjänst.
 Bildresultat för tumme upp
Nå ja det blev en bra kväll med mig och Nansy vid rodret.
En boende bara som jag oroar mig för.
Men dt blir nog bra :) .
 
Jag slutar åtta så det är ju bara att köra på, jag tar damen med
stort D och allt går lysande.  Hon är på så bra humör och det är riktigt kul.
Och vi har bara 4 inne nu så det känns bara bra.
 
Väl hemma tar jag mitt kaffe och njuter en stund innan sängen.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0