Ja ha ja ....

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TORSDAG
20150709
Jörgen & Örjan  
GRATTIS 
Mitt nya
jag
Inge mer stress 
 
 Dagens citat
Bildresultat för citat om vänskap på svenska 
 
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 Morgon stök som det skall och det blir som vanligt;
Duschen , på med kläder. frukost, och lite koll nätet.
Denna morgon är det ju så att jag kan ta det lugnt ....
Skall vara i Salem vid 10 tiden så jag hinner med det jag vill.
 
Kaffe och plocka lite. Hittar massa saker jag skulle behöva fixa.
Men nä inte i dag. Jag far nog till Salem.
Nu är det i alla fall time att fara och plocka upp
Juhani för han skall hjälpa mig att passa barn.
Bildresultat för tandläkare 
Så fika och ge frulle till de små.
Och det är mangadockan som skall till tandis.
Det är så att lilla Haylie är med Juhani och jag har
Hanna och Jollan ute på rollerblades.
Det går ju inte så smidigt för lilla tjejen som snart blir
arg och ledsen för att hon inte kan.
 Bildresultat för slash dricka
Nu blir det stressigt .... Jag skall först till centrum och
handla med flickor och sammtiudigt måste jag till jobbet ....
Hinner så där lagomt sent till jobbet, men
ändå i tid. Alla som känner mig vet att jag vill ha tid för en
kaffe och rapport i lungans ro.
Bildresultat för pannkakor 
I dag blev det inte så ....
Jag kom då i tid. Det var bara att jobba direkt.
Duka, och hämta gäster till lunch.
Då är det mat på fat.
 
Det kommer några tjejer från morgon passet. Både ACP och Millan jobbar.
Kul kram på er. Jag skall jobba med Matilda i dag så
det blir trevligt.
Bildresultat för kasta mitt i prick 
Vi skall ta lite gäster till Mitt i prick.
Och det är skoj att se hur de kämpar. Vinnaren var en av våra växelvårds gäster.
Det är kul och jag tror dom gillar det också.
 
 Bildresultat för molnigt
Fika och lite snack hit och dit.
Det är lite tråkigt väder så det blir ju ingen promenad i dag, 
inte att sitta ute heller.
 
Nå väl middagen är nu kommen och vi tittar färdigt på ett
TV program om en veterinär som fixar djur proteser.
Mycket intressant program.
Bildresultat för gräddstuvad pytt i panna med ett ägg 
Nu är det middag :)
Så gräddstuvad pytt i panna med ett egg,
Gott.
 Bildresultat för nöjd
Men nu är det lite kvälls stök och jag skall fixa en dam för kvällen.
Hon blir nöjd och skojar och skratta.
Jag känner att jag har givit alla en fin eftermiddag och känner mig nöjd.
 
Matilda är en bra tjej och hon är rak och tar för sig..
Kul att jobba med henne. Tack för en bra kväll Matilda.
Bildresultat för imma på rutan i bilen 
Nu skall jag hem efter en rapport till natten.
Är trött och lite slut faktiskt, men det är ju bara 12 min hem.
Men eftersom det har regnat så min bil en lite konstig imma
på rutan det är bara pang ser inget ......
 
På med fläkten och öppna fönstret.
Jag blir lite konstig i huvudet av fläktluften.
Men skall väl få stänga av den snart.
 
Men vad nu jag hinner ner till Tullinge innan hela rutan är imfri.
Nå väl kommer hem, gubben är vaken ...:)
Och titta på f.. vem som ligger i soffan .....
Juhani.
 
En kaffe, lite koll här och facebook.
Nä nu nannar jag.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0