Ja jo det blir bra

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
LÖRDAG
20150718
 Fredrik & Fritz
GRATTIS 
Kollegor som ställer upp. 
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om kärlek
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Bildresultat för slut på luft
Min gubbe väckte mig så där runt 03.30,
"älskling vakna du andas inte"
Det var ju inte så bra ...
Bildresultat för sover sött 
Somna om då jag är så trött ( inte så konstigt om jag åter igen
slutar andas ) . Har konstiga drömmar, mins dom inte mer än att jag
fundera lite i drömmen och sa att det var konstigt.
 Bildresultat för vattenfall
Min gubbe väcker mig på nytt ... tror att han känner sig ensam på något vis :)
Nu går jag i alla fall upp och in i duschen. Han fixar sin frukost och han kokar gröt.
Det var ju inte i går som han åt de.
 
Jag fixar min frukost med :)
fil, müsli, smörgås och kaffe.
Den stående frukosten för PH.
Bildresultat för kaffebönor 
Jag har en sak att fixa på morgonen och det är att handla.
Jag måste ha mjölk, fil, ost och bröd. Och glöm inte kaffe.
Viktigaste för mig är kaffe.
 Bildresultat för laktosfri mjölk från valio
Så skall man då rulla ner till affären :)
 Släpper av gubben på verkstan ... han skall ta Jimmies bil och åka till jobbet.
Jag går in på ICA och handlar bröd och mjölk.
Nu hem med det och fixa lite lunch.
 Bildresultat för ostsmörgås
Men det blev bara kaffe och smörgås .... inte bra att jobba på.
Nå väl mot jobbet. Kommer dit lagom till lunchen sätter
mig och hjälper mina tanter och farbröder.
 Bildresultat för kollegor
Det är både Nega och Matilda där....
Min kollega för kvällen skall börja två.
Klockan går .. Nega går hem han slutar två.
Ingen kommer, det går inte att få tag i hen heller.
 Bildresultat för stressad
Lite stressad ... bara en smula ... jag skall vara på tre avdelningar samtidigt i kväll,
Medicin och insulin hur har dom tänkt här??????
Eller har dom tänkt överhuvetaget???
Bildresultat för en hjälpande hand
Vilken tur. Det löser sig med medicin delning också.
Hon tar en avdelning jag tar min plus A- sidan.
Men det blev övertid på henne och mig i dag tack för det.....
 
Nu är det macken nästa och fyll luft i mitt däck, så nu hem .... bara hem....
Trött så inåt fanders trött.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0