Jo det rullar vidare.

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
SÖNDAG
20150705
 Laila & Ritva
GRATTIS 
 Min hel är över och det är
skönt .... faktiskt.
 
 Dagens citat
 
 Bildresultat för citat om vänskap
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 
Ja klockan ringer om en kvart :)
Så jag är före den :)
Upp och hoppa in i duschen och frukost
sen iväg mot jobbet.
Bildresultat för omvårdnad 
Dagen är ju bara en söndag och vi kommer att ha det
så lugnt och skönt. Jag och kollegan fixade skivan i dag.
Jag känner att vi har gjort en bra sak i dag.
Duschning, städning, promenader, lunch, fika på balkongen
och så mycket glädje.
 
Bildresultat för hem 
Så dagen rann i väg och det var ju skönt för nu är hon fyra och
jag kan ta åket hem. Så det kommer att vara så skönt.
Visserligen börjar jag sju i morgon bitti också.
Men det känns OK.
 Bildresultat för streckgubbe som står
Väl hemma är det tomt ... ingen slö 19-åring, ingen gubbe att terra,
bara jag...... OK Vad gör jag då?? Fixar kaffe och sen en hård brödbit.
Telefonen ringer .... Camilla i andra ändan.
Middag jo det kan vara gott. Jag är ju
ensam och övergiven.
Bildresultat för chili con carne 
Så det var ju gott chilli con carne
Så gott så underbart gott. Herr och fru i huset
möblerar om ..... dom har ju fixat en barn pol och då vill
man inte att alla skall springa igenom ens sovrum.
 
Så nu har dom sitt gamla rum igen och Linus sitt gamla rum.
Det som är nytt är ju då allrummet/ lek rum.
Helt OK. Det blir lättare att sitta där ute nu och sola.
 
Så nu måste jag hem ..... Trött trött och åter trött.
Hoppa in i duschen kan vara en bra sak.
Är lätt klibbig.
 
Gör nog kväll nu.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0