Kort dag

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
MÅNDAG
20150706
Esaias & Jessika  
GRATTIS 
 Marinela ....
Fin tjej som bjöd mig på fika:)
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om vänskap
 Please hug me treally tight and tell me you love me.
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Bildresultat för Morgon stund med guld i mun. 
Morgon stund med guld i mun.
Ja jag borde nog göra ett ordspråk med frukosten och guldet :)
Så min frukost slinker ner medans jag kollar nyheter.
 Bildresultat för flytt
Nu ... till jobbet..... och med allt som en måndag bara kan ge.
In och ut färd på gäster, det kommer in ett hyggligt gäng ....
6 st. Det är ju bra.
Så dagen börjar sju och jag är ju på plats i ottan ...
En fika och invänta kollegor. Först på plan kommer
Matilda :), så kul att hon är tillbaka......
 Bildresultat för allt i allo
Sen kommer en sjukling som vi skickar hem.
Så oj bara två :( ... Men Johanna fixar in en ....
Välkommen kollegan. Tack för att du stärkte upp morgonen.
 Bildresultat för fin dam
Jag har vår fina dam och där tar det jö ..... tid....
Men det är OK jag gillar henne. Hon vet vad hon vill.
Men dagen är ju långt ifrån slut.
 Bildresultat för stuvademorötter
Lunch och hälsa alla välkomna. Hoppas på ett bättre samtals givande.
Vad var det för lunch i dag då... Falukorv med stuvade morötter.
Fika efteråt och så lite annat fix.
 Bildresultat för ballonggympa
Nu är det bara så att det skall vara lite boll stuts.
Eller rättare sagt är det ju ballong gympa.
Det var riktigt kul att se.
Alla var med.
 Bildresultat för toner musik
Sen var det ju fika och sen musik ... Vilken dag det blev.
Nu skall jag ner till massagen ... Och det är ju ljuvligt skönt.
Man blir som en ny människa.
 
En fika med fina Marinela, det är så länge sen vi sågs.
Kul att få komma till henne. Jag har ju bara hört att hon flyttat till Huddinge.
Kul att se hur fint hon bor. Oj klockan går fort när man har trevligt.
 Bildresultat för apoteket
I väg mot Tumba och centrum, måste få ut lite medicin.
Det tog lite slut i går och det var ju inte så bra.
Nu är det lite annat som också är slut. Måste fixa det till lönen.
Bildresultat för soffpotatis 
Skall nog bara lägga mig ocgh dö i soffat tror jag.
Har lite ont i huvudet. Så jag slutar här och jag skall äta
middagen som mannens har gjort,korv gryta :)
Bildresultat för tacksamhet 
Tack för din stund i dag:)
Kul att du är med mig. 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0