Kvällspass

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
ONSDAG
20150722
 Magdalena & Madelene
GRATTIS 
 Min dag
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om kärlek
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Så jag har en onsdag ...... det betyder ett kvällspass
och en förmidag med mig själv.
Om man skall ta och slappa ett par timmar ... ligga och kolla på tv.
Allt är ju klart för avfärd.
Duschen, frukosten och kollen på nätet.
Tar och lägger mig en stund ......
 
Det är nu time att bege sig mot arbetet och beställa bilar .......
Samtrans är det vi använder ...... 
Och det är många bilar som skall komma den 27 juli.
Och det är inte så farligt men det tar sin tid.
 Bildresultat för dokumentation
En kollega till mig skall ha lite dokumentations hjälp också.
Det är både skrivandet och GP som skall göras.
Så det är bara att sätta igång.
 
Har sen en stund med boende som skall fixas
och sen kommer middagen.
Dagen glider fram, det är ingen super fart i dag och det
behövs inte.
Bildresultat för fullt runt middagsbordet
 Det är fullbelagt och det blir många till bords, Det blir en sill tallrik och
det var inte så där över populärt. Det skall bara vara till vissa högtider.
Men snälla som de är så var det ju gott.
 
Min dag/kväll är över och jag skall åka hem.
Det blir att rulla försiktigt.
Luften i däcket är inte så mycket.
Bildresultat för tom cruise
Väl hemma blir man så där trött och seg,
Så en kopp kaffe och sen i säng och titta på
Tom Cruise .
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0