Ledig

 
 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TISDAG
20150707
Klas 
GRATTIS 
 Mitt minsta barnbarn
För att hon är så fin på alla kort.
 Dagens citat
 
 Bildresultat för Astrid Lingrens citat
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för Ledighetskommittén
 Det är ju bara att slappa i dag ....
Ledighetskommittén.
 Min dag börjar i blött läge ... alltså i duschen.
Varmt och skönt inge stress jag kan stå här i en timme om jag vill...
Men nej jag måste få äta min frukost ....
Viktigt.
 
Så nu skall jag bara slappa ett tag tills jag skall titta till Linus.
Läkaren kallar på Camilla. Så då är det lite time där.
Sen bär det iväg till Salem, skall kolla till fyra skitar där.
Så då är det mys pys där.
Bildresultat för köttfärslimpa med ost och bacon 
Vidare iväg för att fixa middagsplaner med gubben.
Nu blev det inlindad köttfärslimpa med ost och bacon.
klyft potatis. Gott det var Camillas lagade mat som jag och gubben åt vid 18 tiden.
 Bildresultat för dating
Sitter nere på Brinken igen för herr och frun är på date.
Det är roligt med några av mina barn som har fast förhållande....
Dom går på date eller åker på kryssnings date.
Det är bra lite krydda skall det vara.
Bildresultat för allsång på skansen 2014 
Lite kväll framför tv:n och allsång på skansen
tror gubben tröttna på detta.
Men så kan det va....
han sover nu och jag också snart......
OJ FAN glömt medicinen.....FAN :)
 
Tar kväll nu.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0