Ledig


 
 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TORSDAG
20150716
Reinhold & Reine  
GRATTIS 
Slapp dag 
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Klocka låter och jag går upp för att in ta en frukost.
Och sen är det en dusch som står på agendan.
En viss herre skall komma över ett tag i dag så det kan ju vara kul. 
Bildresultat för pyspunka bil 
Det är så mystiskt med min bil .....
Det är pyspunka och jag behöver en innerslang så det måste fixas nu.
Luften åker ur hela tiden och det är bara jobbigt.
 Bildresultat för sol och regn
Men min dag är relativt lugn, lire regn och små orkaner.
Det är rätt ballt att titta på detta väder spel.
Solen lyser för att sen gå in i moln,
då kommer en redig blåst, sen kommer himlaregnet.
För att sen ge solen två minuter.
 Bildresultat för makaroner och korv
Nå väl fixa lunchen , makaroner och korv ... lite data häng och en sov stund
vilken slapp dag. Tar och far ner till brinken herrskapet skall handla.
Och då passar jag på att be dom handla till mig också.
Bildresultat för äventyr i tid och rum 
Jag äter med dom för det vill Linus och sen kollar vi på Martin och filur på äventyr i tid och rum.
Mycket lärorikt program. Får ett samtal av Nea att jag skall ´ringa till Jimmie.
Skall bara på toa först, men hinner inte ens det.
Han ringer själv.
 
Bildresultat för WC 
Jag får allt åter komma efter besöket på toa, ha ha ha.
Och det blir en snabbt besök i garaget.
Killen var ju där, vi titta på min bil och jo den läcker olja.
 
Tänk om jag kunde få en bil som bara är så där bra.
Bara tanka och köra. inte massa lekars eller pysande däck.
Men inte jag inte.
 
Nå väl nu är det kväll och jag skall sova.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0