Ledig ... Eller???

 
 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TORDAG
20150730
 Algot
GRATTIS 
 En dag med Juhani
 
 Dagens citat
Bildresultat för citat om kärlek  
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Bildresultat för sovmorgon
Sovmorgon .... Jo det är faktiskt så.
Linus vakna inte förrän sju så det ÄR sovmorgon.
Det var ju bra för vi skall äta frukost på Brinken klockan åtta.
Bildresultat för frukost
Ja och Juhani kommer med :) Det blir skoj.
Vi kan hänga hela dan om han nu inte har annat för sig.
Det blir en timmes frukost sen lite snack och herrskapet
kommer på att dom akall slänga lite bräder och annat skit.
Kolla bil och handla.
Bildresultat för lekhörnan i Tumba
Så jag Linus och Juhani åker i väg, vi skall luncha någon stans.
Det blir på Sibylla vid brandstationen.
Nu tar vi en sväng till centrum jag har ett paket att
hämta och Linus vill leka lite.
Hem till Brinken och fixa
sov time.
Bildresultat för sover
Det blir ju bra .... han är trött så han somnar fort och jag också.
Juhani kollar på komikerprogram och sen spelar han på mobilen.
Det blir lite mellis och sen kommer päronen.
Jag lämnar huset för att åka ner med Juhani till centrum.
Jag åker till Tullinge för att träffa Eva.
Pratar lite om allt. Sen ringer min lur ....
Gubben Han har inga nycklar, vilken klantig skit.
Det var bara att avrunda och fara hem.
 Bildresultat för baconrullad korv
Lagar mat baconrullad korv potatismed senapssås.
Det var gott. Matlåda till gubben och lite till sonen.
Tar mig ett bad och sen kolla lite på TV.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0