Ledig

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TORSDAG
20150702
 Rosa & Rosita
GRATTIS 
 Det fina vädret får dagens blomma
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om vänskap
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut...........
Bildresultat för seg
Det är en sovmorgon och jag har det bara bra.
Jag är så trött i dag och känner att jag skulle behöva
sova i tusen år till.
 Bildresultat för vattenfall
Men nu går jag upp och tar mig en dusch........
Ta mig en frukost och kollar nätet.
Skall i väg en sväng på dagen till Brinken då både jag och Camilla
skall till Specsavers.
 Bildresultat för Specsavers
Jag fick båda mina glasögon fixade och Camilla
får allt skaffa nya. Jag skall ju också kolla om ett tag.
Men dessa får duga ett tag.
Bildresultat för varmt 
Det är eftermiddag och hela 32 grader ute.....
Vilket väder, hoppas nu att djurägare tänker på sina djur.
Det är inte bra att ha dom i bilar och dyligt.
 Bildresultat för kycklinsoppa
Nu är det i alla fall middag och jag skall äta soppa.
Man får allt hoppas man kan få i sig detta.
Bildresultat för den mystiska ön 
Kvällen börja bra, låg i soffan kolla film med Juhani men vad hände????
Jag somna till och missa massor av filmen. Tur att jag har sätt den :).
Men i alla fall. slut för i dag. 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0