Och då startar min arbetshelg.

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
FREDAG
20150717
Bruno 
GRATTIS 
 Solen
jag behöver dig, kom nu fram.
 
 Dagens citat
 
 Bildresultat för citat om livet
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Bildresultat för väckarklocka 
Innan klockan ringer är jag uppe, trotts att jag kom i säng så sent i går.
Hur roligt är det på en skala?? Inte så värst, gubben gick upp på sin första ringning ...
det har ju inte hänt sen .... 1800 talet.
Bildresultat för kaos i världen 
Nå väl en frukost och lite koll på nätet och vad händer i dag ??
Mer än alla tråkiga saker med Grekland och alla krig och vansinniga dåd.
Jag lever här i Sverige, Stockholms län, Botkyrkakommun, Tumba, Storvreten.
Här tror man att det skall vara lugnt med det är det ju inte heller.
En strulig och knasig värld har mänskligheten ordnat.
 
Min dag  i dag är först ett par timmar med Linus.....
Hans mamma och pappa jobbar.
Men jag får lite lunch hos Camilla innan jobbet.
Så ... då skall man ha en mys förmidag med lilla killen.
 Bildresultat för punktering på ett däck
Det är ju inte klokt min jävla pyspunka .....
Men det är ju bara att blåsa upp det igen på 2.2.
Och sen till jobbet.
 Bildresultat för drottningskräm
Så väl på plats så blir det att sitta med på lunchen och sen är det bara att
fortsätta eftermiddagen. Jag jobbar kväll med Matilda.
Det är ju kul, vi kompletterar varan bra :) .
Bildresultat för bra kväll 
Jag har 21 kväll och det ser bara bra ut.
Vi rullar på med eftermiddag, middag och kvällsfika.
Nej inte samtidigt utan under hela kvällen.
 
Jag får gå till A-sidan och ge med. också.
Men det fungerar så bra, fixar detta innan 20 när Matilda går.
Jag är kvar och nu är det bara att köra sista timmen.
Vi har Ylva som kommer till natten och det är ju bra.
 
Så jag går hem .... och vid bilen inser jag att jag kommer inte hem med detta hjul.
Åker till macken i Huddinge och trycker i luft ..... Det var bara 0.5 i däcket.
Är i stort behov av ... innerslang eller nytt däck.
 
Så nu kan jag köra hem, måste kolla i morgon igen.
Innan jag åker till jobbet.
Nu gör jag kväll. 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0