Och detta händer en fredag.

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
FREDAG
20150724
 Kristina & Kerstin
GRATTIS 
 Grill fest på jobbet
 
 Dagens citat
 
 Bildresultat för citat om kärlek
  
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Bildresultat för sover sött
Jo har sovit som en "klubbad säl" som det heter.
Konstigt uttryck tycker jag, använder det sällan .... men i alla fall.
Vakna när gubbens klocka ringer .... sen vaknar jag till ytterligare  två gånger,
utan att gå upp :) Jag är så himla trött så det finns nog inga ord till de :)
Bildresultat för sover sött 
När Jolin vakna tycker jag det är på tiden att gå upp.
Detta är sovmorgon De Lux......
Jollan hoppa in i duschen och jag fixa frukost.
Hon ville bara ha lite kräm och jag tar som vanligt.
Bildresultat för badar i en liten balja 
Nu är det min tur i duschen och Jolin blir så förvånad.
Skall du duscha varför....????
Jo jag gör det varje dag för det är skönt och jag vill.
Ja ha det var bra....
Bildresultat för pippi Lå 
Sen blev det Pippi och vi kolla tillsammans.
Lunchen blir lite vad hon vill ha.
Hon äter så dåligt.
 Bildresultat för liten i maten
Alla mina barnbarn utom Jackson äter dåligt......
Är det någon gen från släkten tro????
Men vi jaga upp Juhani också :) han skall äta med oss.
Nu är det bara att invänta klocka så vi kan åka till mitt jobb.
Bildresultat för nytt däck 
Plockar upp Thomas och Linus. Min bil skall få ett nytt däck phu....
Det är snällt av Thomas att fixa det, så glad.
Han vill också att bilen är säker när barnen åker i den :) .
Bildresultat för grilla  korv 
Men han släpper mig och två kids på mitt jobb.
Här är det grillfest bara så där....
Det är så kul att de gör saker.
Hoppas det kommer på FB också....
Bildresultat för leker i fågelbadet 
Barnen var ett trevligt besök och jag blev förvånad att Jollan var så
lugn och att Linus tar för sig, han kör ut rullstolar och hjälper till med drickavagnen.
Sen var det bara deras nya leksak som var rolig :) ett fågelbad i större format :)
 
Thomas var nog borta en timme så han hämta oss där vid 15.10.
Hem till brinken och kaffe, maten skall planeras.
Herrskapet skall ha grillning i kväll och det innebär lite tömma frysen.
Så vi blev bjudna på middag.
 Bildresultat för elefant pool
Barnen badade i polen som Camilla och Thomas fyllde med varmt vatten.
Skit kul hade dom. Det blev glass och efterrätt med gubbar och persikor halvor.
Kolla lite på film men nu börjar barnen bli trötta.
Lite ledsna och trötta. Så vi drar oss hem.
Jolin somna inom loppet på 5 minuter.
 
Jag skall göra kväll och också sova nu.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0