Och i dag????

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
ONSDAG
20150729
 Olof
GRATTIS 
Mitt uppdrag
Slutfört. 
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om kärlek 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Bildresultat för vaknar i ottan 
 En tidig dag till så då är det
duschen, frukost, lite internet och iväg.
Skall nog fixa denna dag också lika galant som går dagen.
 
Nu är det ju så att Thomas lånar min bil .... så
han får allt köra mig till mitt jobb.
Här kommer jag ner till Brinken och Thomas vaknar och
vi åker, men då är det i deras bil :) .
 Bildresultat för omvårdnads jobb
Det är så lugnt och man hinner med det vi skall. plus lite till.
Det är ju alltid så. Man gör alltid mer än man skall.
Nu är det i alla fall lunch, min lur ringer och
jag kommer att få besök på jobbet av Linus :).
 
En fika hinner Amie bjuda på, det är skoj att kunna visa vad jag jobbar.
Lilla killen var ju där med Jolin förra fredagen på grillningen.
Så kul det var.
Bildresultat för Mercedes nyckel 
Nu fick jag tillbaka mina bilnycklar så jag kan åka direkt hem.
Anita kommer ju, vi skall ha ett av slut.
Stänga boken.
Bildresultat för dokumentera på datorn 
Först har jag lite att stå i ....
Dokumentera och se till att en viss boende mår bra.
Det är lite jobbigt att det händer detta.....
Känner mig lite orolig för hen.
 
Hem vid 15 tiden, det går bra lite trafik.
Väl hemma hinner jag att fixa kaffe och så.
Huset är tomt så det är ju bara att fräsa runt.
 Bildresultat för social tant
Anita från socialen Södertälje kommer, kapitlet familjehem är över......
Jag har haft två barn placerade här hos mig.
 
Det har varit slitigt på vår familj men det har ju gott.
Den ena flickan lärde jag känna när hon
blev presenterad av min syrra som treåring.
Hon kom sen till mig när hon var nio :).
Nu bor hon i Karlskrona med pojkvän.
Barn kommer väl snart :)
Den andra flickan klippte jag navelsträngen på ......
Hon har alltid varit i vår familj, alla mina barn har vuxit upp med henne.
Hon kom son vilsen 13-åring.....
 
Nu är även detta kapitel slut. Hon bor själv i Södertälje....
Men har fullt upp med alla vänner, hon har nog fullt hus :) .
Jag tackar Anita för den korta tid som hon var min handledare.
 Bildresultat för ljus
Nu skall jag se fram emot mitt liv och bara mitt ....
Ha ha ha tror vi på det ????
Nä jag skall väl renovera min femma ock byta den så snart det bara går.
Vill ha en mindre så man kan göra roligare saker än betala dyr hyra :).
 
Så Anita och Ari möts lite i dörren och jag har ett samtal på g i luren.
Jag skall passa Linus medans dom fixar altangolvet klart.
Det är ju bara att plocka upp han och fixa middag till han så får
vi se vad som händer.
 
Vi kolla lite på TV och han somnar, pratar med Camilla att han
blir kvar, jag har ju "Joline´s" säng. Det är viktigt
att påpeka att det är hennes.
 
Bildresultat för trött i ögat 
Jag hoppas också i bingen lite trött i ögat. 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0