Oj då lång dag ....

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TISDAG
20150714
Folke 
GRATTIS 
 Älskade familj :)
 
 Dagens citat
 
Bildresultat för citat om livet 
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Morgon stök i några minuter för att sedan rusa iväg
till jobbet. Det är kort om tid när man har morgon
på jobbet. Men det är ju händelserika dagar :) .
 
Väl på plats så blir det så att jag får allt gå över till A-sidan .....
Jaha ja .... jag som hade sett fram emot att jobba med ...ACP :)
Men det är ju OK detta också.
 
Dagen rullar på och det gick galant, som en liten dans.
Väldigt mycket sovande nu på morgonkvisten.
Alla sov och ville liksom inte komma upp.
 
Till slut fick vi upp dessa goa människor och
dagen fortsätter mot lunchen. Jag svänger in till mig och
har min lilla lunch med mina gäster :).
 
Och sen är det lite sol info till en tjej på A-sidan ....
Så bra det går, nu skall hon bara kolla runt och våga titta.
Så var jag på B-sidan igen och avslutar min dag med det.
Kul dag.
 
Hem nu för det är tvätt på G, igen.
Camilla hade lite stora dubbla påslakan som hon skulle tvätta.
Så hon kom med dom.
Annelie, Robert och Astrid kom också över :)
Så kul, vi satt och fika ute till åtta tiden skit skönt.
 
Robin är mer död en levande i dag.
Han hade också tvätt, sen drog han i väg.
Och allt är som vanligt.
 
Nu är det hög tid att göra kväll skall upp i morgon tidigt.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0