Oj det är måndag :)

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
MÅNDAG
20150713
Joel & Judit  
GRATTIS 
 Kollegorna
på Västertorp
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Bildresultat för vaknar på morgonen
När min klocka ringde kom jag på varför .....
Men tandläkare som skall kolla mun.
Men först en liten frukost.
 
Koll på nätet om allt som händer och som inte händer.
Jag är lite seg men det går nog över.
Skall jobba kväll.
 
Tar en snabb sväng till brinken för en kopp kaffe ......
Camilla börjar nio så det är och för man skall ner till centrum.
Bildresultat för lunch 
Så nu är det bara att förbereda lunchen och sen se till att komma i väg till jobbet.
Och så var det full fart från det jag kliver in på avdelningen.
Min magkänsla blev lite stark och min oro blev inte så  .....bar. 
Bildresultat för arbetskollegor
Men med de tjejer som är här ( en kille ) så kan vi besegra oron ...., :)
Så vi kör och jag hjälper till med lunchen och en matning.
Det går inte som jag vill och det är det som jag blir orolig över.
Vi gör så gott vi kan.
Bildresultat för vila skalman
Nu är det vilostund för vissa och de andra kommer med mig på bingo.
Det var helt makalöst roligt och det blev kul.
Eftermiddags fikat skall nu serveras.
 
Jag plockar lite och tar en mer ingående rapport av ACP,
Matilda är den jag kommer att jobba med :)
Så vår kväll kommer att fungera bra.
Bildresultat för nya bussaronger
Har pratat med Johanna om nya byxor och bussarong.
Kan ju vara bra att det står Västergården på dom och att det används
på måndagar eftersom vi byter boende då.
 
Då går ACP hem och kort där efter Maria.
Det är så lugnt och stilla,
Jag kan tycka att det är lite långtråkigt, men det finns ju
lite att göra så kuvert skall skrivas och info blad skall tas fram.
Bildresultat för bytt är bytt tv4
Så det blev ett program på TV. Bytt är bytt.
Så kul, massa antika saker man skall gissa på,
vad de kostar.
 
Nu middag makaroni låda med skirat smör.
Det blev en lång middag och det var bara att se till att alla har det bra.
Vi har lite köksjobb, disken och så.
 
Matilda slutar 20.00 och jag 21.00 allt är i stora drag klart .
Så nu tar Matilda sopor och går.
Jag hjälper en boende och den andra gick och lade sig.
Jag blev ensam kvar med allsång på Liseberg.
 
Natten kommer och jag ger rapport.
Nu far jag hem och tar kvälld medicin.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0