Softa

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TISDAG
20150721
Johanna 
GRATTIS 
Grattis på namnsdagen
Johanna :) 
 
 
 Dagens citat
 
 Bildresultat för citat om kärlek
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Hade lite svårt att komma upp i dag eftersom jag varit
vaken miljoner gånger i natt. Minna sendrag
är inte skoj dom plågar mig till tusen.
 
Nå väl upp och fixa frukost, är rätt hungrig.
Sen lite koll på nätet och sen in i duschen.
Bra ordning känner jag.
Bildresultat för tom almanacka 
Planeringen för i dag är näst intill noll.
Jag skall ha en träff med min yngste son och han får hjälpa mig
med att ta hem mjölk och fil så vi klarar oss till lön.
 
Så det är nu hög tid att se till att killen kommer upp ur sängen och vi kan åka till affären.
Han är en tonåring i sitt sista tonårs liv. Han söker jobb och då är det
bara vuxenlivet som gäller.
 
 Bildresultat för chockat ansikte
Han är chockerad över att tändlägen kostar, läkare kostar, telefon kostar,
allt kostar. Och det är nog den chocken alla snorungar får :).
Han håller på att lära sig vuxen sysslor men det är inte så lätt för honom.
Ha ha ha att handla och fatta vad saker kostar är ju då ett steg i rätt riktning,
att prioritera mat före cigg är en annan sak han skall lära sig.
 
Nå väl han skall nu ut med polarna så jag skall kolla om man kan få kaffe på brinken ....
Och här var det asfalt redan ..... det ser lite .... bilburet.
Så mycket asfalt men det är klart en uppfart är en uppfart.
Gräset är på baksidan.
 
Nu är det middan som hägrar så jag lämnar dotter för dagen .....
Linus säger "komma mej momo" Va... vill du komma med mig????
Ja men kom då ... barfota och ingen jacka bara ett barn som vill komma mig.
 Bildresultat för spagetti köttfärssås
Väl hemma har jag en man som är lagom seg efter en ute dag.... med arbete alltså.
Jag skall göra sketti ... köttfärssås. Det är vad som ligger i frysen ...köttrfärs och kor en
kyckling också. Det är ju inte så värst mycket. Linus titta lite på maten och sen kolla han
på mig och sa " Tack för maten" . Han har petat i den men momo har lärt sig....
Jolin gör samma sak och det hat Tindra och Lukas också gjort.
Sätter han framför tv då äter man lite till :) .
 
Thomas kom strax där vid 19.30 och hämta han, han var då en smula seg och trött.
Vi titta på små Einsteins .
 
Nu gör jag kväll.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0