Strålande sol :)

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
LÖRDAG
20150725
Jacob  
GRATTIS 
 Två småttingar ...
Krya på er
Bildresultat för hjärta
 
 Dagens citat
 
 Bildresultat för citat om kärlek
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Bildresultat för solskensdag
Just nu, precis när jag skriver detta är det sol och 15 grader.
Lite moln på en blå himmel vad mer kan jag begära??
Har haft en skön sovmorgon ...
Kan jag hoppas på att mina tidiga mornar är förbi???
Har det vänt att även jag kan ha sovmorgon??
Bildresultat för 20 grader varmt
Jag hoppas det tänk vad skönt att slippa gå upp vid 4 varje morgon.....
Det har nog med att jag inte är 25 ... eller???
Har ju haft så tungt med att inte kunna sova på morgonkvisten,
nu kan jag hoppas att det har vänt :)
Nå väl upp och fixa frukost är ingen du ide......
Har funderat över min längtan till frukosten:)
Jag tror jag har hittat anledning nr: 2.
1. är ju att det är så gott med frukost.
2. är att man tar sitt första morgonkaffe ... himmelskt gått:).
 Bildresultat för vattenfall
Kollar lite nyheter och sen in i duschen :)
Hoppas Jollan vaknar snart:)
Så tyst just nu, bara en gubbe som snackar med sitt spel :).
 
Då är det så att vi far ner till garaget och flyttar på båten och Saaben.
Jag fick dra den ut ur sin parkering båten alltså.
Sen backa gubben in Saaben och sen båten. Han skall ju mecka med den.
 
Jolin åkte lite moppe och hon var super glad. Efter att vi har varit här och
fixat är det en sväng till Brinken. Men där var det lite nedåt ... Linus har feber igen ...
Låter lite som Jimmies barndom. Bara feber och kramper varannan vecka.
 Bildresultat för gå till skogen
Men nu var han riktigt het lilla killen. Nea ringer och skall nu gärna ha hem Joline.
Så vi far hem och hämtar väskor och kläder. Sen är det Salem nästa.
Jag känner att det var lite stressigt i hallen så jag sa hej då ha en bra dag :) .
 
Jag tog en sväng tillbaka till brinken för att smaka lite pizza:
Oj vad Linus var dålig nu då, han sover vaknar somnar vaknar igen och somnar igen.
Väldigt varm är han.....
Bildresultat för monster high
Min lur ringer dety är min son i Salem..... det har varit en olycka med minstingen och
dom vill åka in till sjukhuset. OK det är bara att fara dit och passa barn.
Vi kolla på monster high
 
Fixa lite mat till barnen och sen kom föräldrarna.
Det var lite sådär.....
Dom skall hålla koll på henne, hon är lite off det syns.
Sitter snällt i stolen och vill inte göra så mycket.
Äter lite och är allmänt off.
 
Nu kommer det berömda ösregnet ....
Det är redigt blött ute nu.
 
Jag tar en kaffe och sen far jag hem, gubben är hemma men lilla sonen är ute.
Det är som vanlig med andra ord. Inget nytt här inte.
Hoppas att det inte blir mer trassel på barnen.
Haylie och Linus har det inte så lätt i dag.
 
Kollar burken lite sen sova :)
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0