Tvätt i dag

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
SÖNDAG
20150726
 Jesper & Jasmin
GRATTIS 
Thomas
Fixar fin veranda. 
 
 Dagens citat
 
Bildresultat för citat om kärlek 
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Dagen är en söndag .... det är fridfullt och jag har lovat att låna ut bilen,
Thomas skall slänga gamla verandan. Thomas fixar en ny.
Så det blir frukost på Brinken i dag.
klockan 8.30....
Bildresultat för äter frukost 
Men fasen jag är hungrig nu... telefonen ringer.
Det är Camilla, Linus är hungrig nu så jag kan komma nu, hurra frukost :)
Så då är man här och får i sig en god frukost.
Bildresultat för bygga veranda 
Så det blir lite snack sen far de iväg.
Gamla verandan är ett minne blått.
Det blir nog bra detta.
Kort kommer.
 Bildresultat för bygga veranda
Det är så att det tar sin tid, lasta i släpet, lasta ur släpet,
Bygg max lasta i plankor, lasta av plankor.
Det är ju inte klokt vilket farande hit och dit med massa luft och så.
Dom kämpar bra .
 Bildresultat för pasta
Nä väl hem och fixa lunch det blir pasta.
Ganska tjatigt nu med pasta i en vecka.
Nu skall det bli gott med lite potatis och ris.
Man får ju lite på fyllning i plånboken :)
Bildresultat för tvätta
Det är ju tvätt i dag så jag går dit till två.
Inte så mycket tvätt men Juhani har..... Han ensam har lika mycket
som jag och gubben tillsammans.
Det är otroligt vad han byter kläder.
 
Bildresultat för spagetti
Dagen går och vi är bjudna på middag också det är snällt av dom.
Och det är ju pasta där också. Lite tjatigt.
Nå väl det går i.
Bildresultat för sur gubbe 
Vi blir kvar ett tag, så det känns lite sent att fixa matlådan till en sur gubbe.
Han blev irriterad på att jag hade slängt lite potatisgratäng.
Men herre min skapare... det var åtta skivor och lite gegga i ena hörnan av formen
det hade inte ens räckt till en fågel.
 
Men han får ju en spagetti matlåda i morgon med sig, fattar inte vad han skriker om.
Satans surgubbe. Gå och lägg dig så jag slipper bli mer irriterad på dig.
 
Nä jag gör lite kväll nu och sover lite.
Jobbar kväll i morgon.
 
 
 
 
 
 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0