Akvrie städ och Bröllop

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
LÖRDAG
20150613
 Aina & Aino
GRATTIS 
Mina fiskar
 
 Dagens citat
 
 Bildresultat för citat
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för solmorgon
Jag vakna efter en bra natt.
Har sovit som ett barn .... mjukt och skönt.
Har inte haft några speciella saker för mig mer än
lätta drömmar :)
Min stund för mig själv är viktigt ....
Och den har jag ju med mig och själen.
Min underbart goda frukost ....
Intagen.
Bildresultat för solig
Det är så soligt och vackert ute så en stund på
balkongen skall jag nog ha. Det är nu 20 grader på skuggsidan ....
Det låter som det kommer att bli en fin fin dag.
Bildresultat för morgon trött gubbe
Här kommer nu min gubbe .... och han , som vanligt, sätter sig och spelar.
Han är det roligaste sällskapet
EVER .......not .
Bildresultat för skjuter i ett spel
Tur att Camilla, Linus och Wilma är på promenad så jag kan gå ut med dom ....
Att sitta bredvid en gubbe 50+ som är helt galen i spelet och blir tokig av att någon skjuter honom,
att höra honom gör så att jag undrar om han fått leka som barn .....
Detta är det värst jag vet ...... och så gnäller han att jag inte är hemma ....
Varför skall jag sitta hemma ensam när jag kan fika med någon och snacka???
 
Det blev inget grävande på Brinken så jag har
 fixat akvariet ..
 
Och bröllopets bästa sittplats hade jag :)

Har ätit middag med gubben i vardagsrummet framför TV:n .
Ville se bröllopet. Vi äter chilli con carne
Bildresultat för cill con carne 
 
Det är kväll och jag skall ta och ha lite lördags mys :)
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0