Avslutningar i Salem

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TORSDAG
20150611
 Bertil & Berthold
GRATTIS 
 Flickorna
Avslutning :).
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om vänskap
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Bildresultat för bebis sover 
Vakna av en Linus som är lite orolig.
Han snurrar och låter lite.
Men lyckas lugna honom och när jag sa att han
är hos mormor och skall sova lite till gick det bra.
Vi knalla upp 05.30 och kolla på små Einsteins.
Lite frukost och sen skall vi göra oss klara.
Salem nästa. 
 
 Det var bara att rulla på, klä på barn och sen i väg ....
Först var det att Nea lämna Jolin medans vi andra traska vidare mor skolan.
Sen var det ju Amandas avslutning först ....
Nea gick vidare så jag blev kvar.
Linus låna Jolins vagn ....
Sjungande på skolgården ... som det skall

Hem till familjen och frossa tårta :)
 
Nu tar vi ett park häng ....
Linus sov lite här .....
Ute i friska luften .
 
Sen blev det tack och hej ....
Jag och Linus åkte hem till oss. Det skall packas i hopp och
sen vid 18 är det middag på Brinken.
Bildresultat för ont i örat
Jag och Linus tog det lugnt och slappa vid tv.
Han är inte hundra bra.....
Har han ont i sitt öra igen???
Bildresultat för korvstroganoff
Nå väl ner till Brinken och äta middag sen lite kaffe och sen hem.
Måste nu passa på att fixa återhämtning :)
Bildresultat för relax
Ett varmt bad och sen bara relax.
En skön kväll.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0