Bäbis mys :)

Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
SÖNDAG
20150614
 Håkan & Hakon
GRATTIS 
 
 
 Dagens citat
 
 Bildresultat för citat om vänskap
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 Bildresultat för återhämtning
En stund av tystnad och en energi återhämtning.
Vad jag kan känna att det är rätt för mig :),
Frukost ... och sen en skön dusch.
 
Min dag kan börja.
Förs kommer lunch sällskap :) det kan bli skoj.
Vi (jag och Ari) skall göra oss klara för en bäbis date.
 Lunchen består av pannkakor.
Bildresultat för pannkakor
Nu åker vi till Södertälje ...
Linus blev med så Robert har någon att leka med.
Gott kaffe och mys med stora barnen.
Sen kommer jag till den lilla.
Glass ätande barn
Fina fina Astrid, så söt så bedårande <3
Hon är lik Jane en smula med mycket Westerbergs gener .
 Bildresultat för fiskmat
Drar i väg hemåt men tar ett stopp på ICA.
Här har man inge fiskmat ....
Alla ICA har väl det???
Bildresultat för G-mail
Väl hemma jagar jag över Rickard ... Han måste hjälpa mig med G-mailen.
Det blev Jessica som kom på hur jag skall göra.
Terapi jobb med 10.000 kort.
Bildresultat för fotovägg
Men jag måste ha dom på ett säkert ställe.
G-mail är ett bra moln.
Sen blev det ju ingen grillning vid garage ...
Är så trött och huvudvärk.
 
Skall nu slappa inför kvällen.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0