Dörren till helg :)

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
FREDAG
20150612
Eskil  
GRATTIS 
 Går till det fina vädret i dag
 
 Dagens citat
 
Är speciellt till mina barnbarn
Tindra, Johanna, Amanda, Lukas, Jolin, Haylie,
Linus, Jack, Olivia och Elton.
 
Bildresultat för citat om vänskap 
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för sol i sinnet
En härlig sovmorgon med solsken utanför fönstret :)
Kan inte va bättre, jag bara njuter i 100 % . Vilken dag.
Jag hoppas att sommarvärmen kommer för att stanna nu ...
Vi behöver den , JAG behöver den.
Nå väl.... upp och in i duschen .... vist ja tvätt i dag,
ja ja duscha två gånger är inte heller fel :) .
Fixar min frukost skall kolla nätet lite ...
En olycka på Grönan hade det varit i
onsdags.
 Bildresultat för tvätt
Jag har en lunch att fixa mellan tvättarna :) .
Vad skönt med att bara ha en omgång tvätt nu för tiden :)
fem maskiner är allt :)
 Bildresultat för middagsinbjudan
Camilla titta över efter jobbet och innan hon skall hämta Linus.
Lite fika och snack, hon bjuder över mammsen på middag, bara hon och jag ....
Jo Linus förstås .
Bildresultat för solig dag
Så nu är jag klar med tvätt och undrar hur Lilleman kan vara så trött :)
Det kommer att bli så synd om han när han skall jobba :)
Han kommer att dö av sömnlöshet :) .
 
Nå väl efter som jag skall dricka vin till middagen går jag ner till Camilla.
Det är ju ingen ide att lämna bilen på Brinken.
Sagt och gjort en skön promenad till Camilla i solen.
 
Kommer precis till middagen :)
Ser så läckert ut.
Vi tog en promenad ner till vattnet och änderna.
Linus vill ge dom kvälls mat.
 
Nu skall killen sova och vi skall njuta av kvällen.
Ari är i garaget och skall hämta mig efter det.
Men han glömde nog det :)
För jag fick allt ringa honom.
Bildresultat för Kirk & Spock 2014
Väl hemma tar jag och fixar kväll och ser slutet på
Kirk och Spock :)
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0