Fin dag .... NOT

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
FREDAG
20150605
Bo 
GRATTIS 
 Min tycka synd om mig dag
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om vänskap 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 Man har en förmiddag att göra lite vad man vill med :)
Jag skall bara börja med en dusch och frukost.
Elisabet och Fredrik åker vidare i dag .
 
Då skall jag förbereda mig för jobbet.
Men det blev inte så ....
 
En dag som inte var så bra.
 Jag skiter i den här dagen !!!!
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0