Fin dag :)

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
SÖNDAG
20150607
Robert & Robin 
GRATTIS 
Gratis på namnsdagen
Robin
  
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om vänskap
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 God morgon vi har en söndag att underhålla i dag ....
Jag kommer inte underhålla den för jag har
ett gäng på jobbet som skall underhållas :)
 
Dagen börjar med dusch och FRUKOST ....
Den smakar extra gott i dag :)
 Lite koll på nätet.
Bildresultat för bilnyckel 
Jag känner mig redo för jobbet :)
Så nu åker jag dit .... 06.15.
Men fan ..... Gubben har lagt sin nyckel i min bil ...
Måsta upp med den först.
Så nu är jag på G ....
 Bildresultat för omvårdnad
Har en dag framför mig med kollegan Cecilia :)
Det var tajt med tid ... men det fixa vi ....
Det är väldigt planerings bart....
Vi MÅSTE vara tre på morgonen ....
Bildresultat för slottsstek 
Så dan rasa i väg ett tu tre så var det lunch.
Vi åt och sen fixa med disken och så skulle jag fixa lite med resor ...
Och så var klockan 15.45 ....
Vart tog dagen vägen????
 Bildresultat för samtala
Nå väl rapport och sen hem.
Hoppas på det bästa....
Att middagen är klar när jag kommer hem.
Men inte riktigt, nästan klart.
Bildresultat för soffhäng 
Så nu har vi ätit 17.40 och gubben spelar ... vad annars :)
Jag skall kolla lite på datorn och sen fixa kväll på soffan :) 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0