Förberedelser ......

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TISDAG
20150602
 Rutger & Roger
GRATTIS 
Min dag .... 
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om vänskap
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för god morgon
Klockan ringer .... upp och hoppa.
Då är det en dag men ACP tror jag visst det var.
Kul tycker jag :)
Dagen börjar som den skall, dusch, frukost, på med kläder
och sen avfärd ......
Väl vid jobbet är det tyst och stilla, alla sover och
det är bara att invänta att någon kommer upp. 
Jag behöver inte vänta så värst länge....
 Bildresultat för omvårdnad
Då fixar jag lite frukost och ser till att det börjar bra.
Amie har kommit det är tjejen som står i köket.
Vi fortsätter som vi skall och ACP kommer,
delar upp jobbet och startar.
Bildresultat för lunch 
Allt flyter så bra ......
Lunchen kommer och det är så trevligt.
När den är klar har vi några av gästerna som skall vila.
Så skönt med en siesta efter lunchen.
Nyttigt borde vi också få :) .
Bildresultat för dokumentation 
Nå väl .... 13.00 blir det granskning av... sol dokumentationen.
Oj det var ju så ... inte bra :(.
Jag och Pia får lite hicka och blir fundersamma.....
Vad har hänt????
Bildresultat för frågetecken 
Nå väl vi skall granska min sida på freda ... det blir nog så där kul ....
Jag vet ju att vi har bara haft kontakt ansvarig ett par veckor.
Massa nytt men alla är nästan här nu ....
 Bildresultat för handla tacos
Nu kör vi så det ryker.
Blir klar vid 15 tiden tar en kaffe och varvar ner.
Nu skall jag fara hem och fixa med middagen tills i morgon.
Massor att göra .......
 
Ellie och Fredrik är här för att gratta "Lilleman".
Det kommer att vara nära och ära.
Planeringen är bra ....
Bildresultat för tvätt 
Tvätt klockan 18 för det är ju
skjortor som skall tvättas och byxor som skall fixas.
Nu jobbar vi på.
Steker massa köttfärs till tacosen.
Blir sen kväll men det får man ta .......
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0