Första dagen på Juni


 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
MÅNDAG
20150601
Gun & Gunnel 
GRATTIS 
Den regniga dagen. 
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om vänskap
 
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Bildresultat för tecknad morgonsträckning 
Armar uppåt sträck hoppas på att bli två centermeter längre.
Jag fixar till lite frukost för att in ta denna framför datorn,
ganska sjukt att man äter framför datorn ....
 Men det är så jag äter sakta ...
Jag har en mycket ful ovana att äta på två minuter,
helst fortare om det går ....
Och i min lära om nutrition skall man tugga ordentligt och
även ta god tid på sig att få i sig maten.
 Bildresultat för hemma nyckelar
Som sagt jag har petat i mig min goda frukost,
Hämtat mina dörr nycklar som Camilla kom med.
Hade glömt dom hos henne i går.
Tack för att du ko med dom .....
 
Nu är det bara duschen som är på agendan.
Härligt, bara njuta och känna att det är 100 % bra.
En god kopp kaffe efter detta är inte fy skam.
 Bildresultat för france hotdog
Lunch bestående av en korv ....
Inte så illa ....
Nu till jobbet och 100 % action.
 
Väl på jobbet ... Hitta inte droppen :( Men vafan .
Jag lån en av Johanna så det blir nog bra ....
Och i mitt skop ligger den .....
 
Nu jobba . Och nya gäster.
Det är kul med variation ....
Det blir som lite nytt lite
 
Dagen rulla på och det blev så bra, jag och Matilda håller ställning.
Slutar åtta och har varit inne och hjälpt tjejerna på A sidan.
Nu bär det av hem.
 
Väl hemma så är det ju bara att fixa och dona.
Nu är det natti trött.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0