I dag är det min dag med barnbarn

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
SÖNDAG
20150628
 Leo
GRATTIS 
 SOLEN
Vilket väder det var i dag
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om vänskap 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Bildresultat för panik tecknat 
Hade en mar dröm igen .... någon dränker mig i skitigt vatten.
Jag försökte inte ens komma upp. Vakna och var en smula andfådd.
Barnen ville inte vakna och Haylie var kvar med Ukki länge.
 
Men frukost och lite annat stök på morgonen.
Och Joline skall duscha som vanligt
Hon tycker det är skönt att vara själv i duschen.
 Bildresultat för tacknat gosit barn
Haylie var ju med Ukki.
Så jag tog hand om tösabiten.
Camilla ringer och vill vara ute lite.
Sagt och gjort vi tar på oss lite kläder och traskar ut
 
Vilken himmel , klarblå och en vacker sol.
Barnen hade kul och vi fick sällskap av Jessica och Jackson.
 
Kusinträff
(dagen sluta med att dessa två smider planer )
Nu var vi väl ute ett par timmar och det var ju kul.
Men även jag blev en smula less.
Vi gick in och Jolin blev så trött.
Mitt liv ... Kaffe
 
Barnen har druckit massor men ändå blev det för varmt.
Tur att vi gick in. Hon vila på soffan med lire vatten och sen lite till.
Hon pigga på sig och var snart i sitt gamla esse.
Bildresultat för små einsteins svenska 
Föräldrarna kom och nu åker flickorna i väg.
Vi fortsätter ett tag till med lite Einsteins och annat tecknat
men Linus.
Camilla skall bjuda på mat så jag har honom hos mig
och vi åker ner till brinken vid 18.
Bildresultat för spagetti köttfärssås 
Köttfärs och spagetti.
Gott.
Bildresultat för magsmärta 
Fick bara så förbannat ont i magen.
Fattar inte ... hela tiden när jag skall äta blir det fel och jag får ont.
Det lutar till att ta kontakt med läkaren kanske.
Bildresultat för ligga på sängen 
Nä drar mig hem vid 20 tiden skall nog nu ta mig i säng. 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0